HTML

Evi Angliaban

Angliai kalandjaim.

eletjel

2009.02.06. 16:53 Barta Evi

 

Kedves Otthoniak!
 
Ezen nagyon elcsodalkoztam, hogy a blogomat elerem innen bentrol a bankbol.
Hogy mi ujsag?Nem sok. Amolyan ujevi fogadalomkent elkezdtem kodizni.Es verge kihasznalom a kondi berletemet, ha mar van. A bulik is kezdenek besurosodni.Ez a hatodik 7vege egyhuzamban,hogy megyunk valahova.Mult 7vegen voltam megint Newcastleban, most pedig az ottaniak fognak nalam ejszakazni.Tiszta tomegszallas lesz a lakas,de jo buli lesz.Ma estere foglaltam asztalt egy kozeli tajfoldi etteremben es alig varom mar hogy kiprobaljam.Kozben lattam egy olcso ir ettermet/sorozot is, es nagyon szeretnek oda is elmenni.
Lassan kezdem felfedezni a Leeds-i lehetosegeket, es jolerezni magam. Agneszkaval megtort a jeg, kezdunk nagyon jo baratok lenni, szerintemen en vagyok az egyetlen baratja.Yakshi verge kapott rendes munkat, es normal munka idoben fog dolgozni,szoval talan lesz tobb kozos programunk. A helyi AIESEC total eltunt. Szegyen hogy a Newcastle-i Ep managerem tobbet foglalkozik velem mint az itteniek. O fog most meglatogatni,meg ket ottani trainee.Hat ott sem foglalkozik veluk senki. Hat az angliai AIESEC igazan elszeggyelhetne magat, na mindegy.
A munkaval egyenlore minden ok. Gyorsan tanulok,annyira felgyorsultam vele, hogy napi 1-2-3 orat unatkozom,mert nincs mit csinalni.Szoltam a manageremnek,es remelhetoleg kapok majd ujabb feladatokat.
Tervek vannak,foleg uti tervek.Newcastlebol van kompAmsterdamba ami egy este alatt odaer, Dublin sincs messze, es egyre bovul a lista az angliai uticelokkal is. Az ido viszont most annyira nem alkalmas.
Ja es a 7 vicce, hogy havazott.Leesett kb 3cm ho,es az elet megallt teljesen angliaban.
 
Udv mindenkinek es nagy pussz,

Evi Kedves

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://evi-in-uk.blog.hu/api/trackback/id/tr76926909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timmantyú (törölt) 2009.02.09. 14:23:05

Hm, ki az a Yakshi meg Agneszka? :))
Örülök, h nem unatkozol! :)
Hányadikán jössz haza?
Pussz!

Barta Evi 2009.02.13. 22:14:35

Évi: Ők a lakótársaim!!!:)))
süti beállítások módosítása